Количката е празна

5 идеи за персонализиран подарък

Животът е изпълнен с толкова много поводи за празненства. Какъв по-хубав начин да ги отбележите със специални подаръци. Добавянето на персонализирани и творчески послания правят празника още по-незабравим. Развихрете своите креативни мисли и се подгответе подобаващо за следващото събитие. Разгледайте селектираните 5 идеи от екипа на WePrint.bg за персонализирани подаръци и направете своя избор.

1.    Грамоти и сертификати

В наше време сертификатите и грамотите са се превърнали в един от атрибутите на корпоративния живот. Без тяхното официалното връчване вече нито една фирмена церемония или празник не минават.  С грамоти се отличават победителите в съревнования и конкурси, успешни колеги и партньори, участници в семинари и т.н. В офисите грамотите са важна част от интериорната украса – те висят по стените и разказват за успехите на компанията или служителя й. Статусът на грамотата предполага тя да бъде отпечатана на качествена плътна хартия, с пълноцветен печат, често пъти с използване на допълнителни декоративни елементи. 

Сертификатът е документ, удостоверяващ съответствие с даден стандарт, техническо изискване, официално признати правила, регламенти, а също така потвърждава наличие у предявителя на определени знания и умения. Отличителна черта на тези документи е наличието не само на декоративни елементи, но и на защитни – воден знак, холограма, а също персонализация чрез сериен номер, дата на издаване, подпис на официални лица. Това позволява защитата им от имитация, което е важно за деловата репутация на организацията, издаваща сертификата. 

Грамотите и сертификатите биват най-различни: корпоративни, лични, наградни, майтапчийски, съвсем и не съвсем официални, цветни и монохромни, с или без снимка. Когато те са стилни, ярки, с оригинален дизайн, в който са вплетени елементи от фирмения стил на организацията, която ги поръчва, те създават търсеното положително впечатление у партньорите или адресатите.

Да, те може да бъдат отпечатвани и на офисни лазерни принтери, но трябва да се има предвид, че тези устройства рядко работят с хартия по-плътна от 200 г на кв.м. WePrint.bg ви предлага печат на по-плътна и луксозна хартия с ефекти, които не могат да бъдат постигнати в офисни условия. 

2.    Персонализирани бележници

Най-общо това са бележници и тефтери с фирмено лого. Те играят важна роля при формиране на имиджа на компанията и са инструмент за дългосрочна рекламна кампания. Целта е да създадат усещане и представа за солидността на компанията, чийто бранд носят. Използват се по различни поводи: раздават се на участници в семинари, на изложения и презентации, атрактивни са и в качеството им на подарък за клиенти, партньори и служители. Но по-интересното в случая, че тяхната персонализация може да бъде съвсем буквална. И може да се изработят с персонални послания за техния притежател. От по-безличното „Това е бележникът на Мария“ до шеговити обозначения като: „Не ми пипай тефтера, защото човек убивам! ~ Мария“ или „Този бележникът е на Мария, най-якият мениджър на света! ~ С респект: колегите от компания Х“.

Днес, когато за моментална фиксация на мисли, важна информация или изображения се използват най-различни устройства, бележниците продължават да са актуални и все така удобни. Те са сред най-търсените предмети за сувенирна реклама и фирмени подаръци. 

Компаниите, които искат пред очите на техните клиенти и партньори винаги да се явява напомняне за тях, използват фирмените бележници с лого за подаръци по различни поводи. Разположената на тях реклама е ненатрапчива, но същевременно много ефективна, особено ако е закачлива – виждат я не само тези, които ползват бележниците, но и обкръжението – сътрудници, клиенти, посетители. Всеки лист от фирмения бележник, носещ лого (плюс евентуално координатите на фирмата), може да се разглежда като мини рекламна единица. Не само като промотиране на компанията, но и на съответния служител или клиент, притежател на персонализирания бележник. 

Най-разпространеният начин за производство на персонализирани бележници в големи тиражи е офсетният печат, но когато става въпрос за къси тиражи, до 100 екземпляра, дигиталният печат е икономически по-целесъобразен. И позволява изработката даже на отделни бройки, какъвто е случаят с нашата Мария, която е толкова ефективен мениджър, че нейните колеги са впечатлени и искат по такъв начин да я изненадат и зарадват.  

3.    Брандирани антистрес играчки 

Антистрес играчки във форма на топки, плодове, сърца, даже хапчета. Психолозите твърдят, че са средство за медитация и релакс. Не е ясно доколко те реално помагат, но е сигурно, че през последните години интересът към тях се засили и те се наложиха като желан сувенир не само за офиса, но и за свободното време. Могат да бъдат мачкани или хвърляни в стената, тъй като те не променят формата си. Не се деформират даже тогава, когато отскачат от твърдите глави на офисните ни колеги, застанали на полетната им траектория. Те радват и ни засмиват, пък кой знае, може и стрес да свалят.

Някои антистрес играчки дават възможност да бъдат прикрепяни към раницата или даже да украсят новогодишната елха. Важното е, че също така могат да бъдат брандирани както с лого или слоган на компанията, така и с някаква допълнителна информация (сайт, електронна поща, телефон). Те могат да бъдат надписани с любими мисли на велики хора или с цитати от любим поет – фантазията е неограничена и важното е, че технологията за печат не ни налага ограничения. Ако ще се използват като рекламен носител, добре е изборът да се насочи към монохромните варианти, които позволяват по-ясно да се чете рекламното или игрово послание. 

4.    Персонализирани калъфи (кейсове) за телефон 

Първото, за което можем да ви посъветваме тук, е отпечатване лика на любим човек или семейна снимка върху кейса на телефона ви. Но има и огромно количество други интересни и вълнуващи идеи, малка част от които публикуваме. Защото телефонът, който носим постоянно около нас, може да бъде превърнат от техническо средство за електронна комуникация в инструмент – закачка, позволяващ и насърчаващ и друг вид общуване – съвсем директно, посредством елегантни или шеговити послания, които да отправяме към хората от нашия приятелски или делови кръг. 

На мода са сега принтове в областта на гурме темата. Много млади хора с удоволствие носят телефоните си в кейсове с изображения на сладкиши, плодове, зеленчуци, суши. Брандираните с фирмени лога кейсове също могат да бъдат атрактивно дизайнерски, стига да са съчетани с апетитни, оригинални, вълнуващи изображения. И тогава техния рекламен ефект се увеличава. Защото не могат да не бъдат забелязвани и запомняни. Иначе казано, можем и по такъв начин да изразим своята ярка индивидуалност. А защо не и да открием нови приятели. 

Ако сте любители на определени животни – кучета, котки, риби, насекоми, WePrint.bg ви предлага да изразите пристрастията си чрез телефонния си кейс. Можем да индивидуализираме кейса ви и с любими цитати – мъдри, шеговити или красиви, особено ако това бъде подчертано с интересен дизайнерски шрифт и визия. Кейсът може да бъде изработен с внушения за оригинален материал, от който уж е изработен – камък (популярния засега мрамор, гранит), желязо, дърво. Въобще възможностите са неограничени - можем да изразим на кейса си както себе си, така и компанията/бранда, за които работим.

5.    Персонализирани стикери 

Ефектно, леко и евтино – това е главното, което трябва да знаете, ако сте продавач и търсите по привлекателен и информативен начин да спечелите потенциални клиенти.

На ден виждаме стотици рекламни стикери под формата на отстъпки, промоции и разпродажби. И те не омръзват така, както например дразнят и омръзват рекламата по радиото или телевизията. Защо? Защото потребителите сами избират да поглеждат към тях или не. Никой не ни кара да гледаме рекламния стикер на прясно изпечен кроасан, залепен на витрината на пекарната. А така апетитно изглежда! 

Какви качества имат рекламните стикери?

·    Да привличат вниманието – това е главната им задача. Нашето око е устроено така, чеда се обръща към ярките петна. Какво ли е това? О, реклама на туристическа фирма: синьо море, жълт пясък, зелена палма, красиво момиче с тен и червен бански. Докато разглеждаме тази ярка картинка, построена върху контрастите, в главата ни вече е стартирал датчикът: колко дни или седмици ни остават до отпуската? 

·    Продължителната им експлоатация. Ето, по няколко пъти дневно минаваме по този коридор и всеки път настъпваме голямата монета от 1 лев, с размер на ресторантска чиния – услугите си предлага банка, в която надеждно държим спестяванията си. Колко пъти нашите крака минават върху този рекламен стикер, а левчето отдолу все блести и блести, и краищата му не са се отлепили. Доста трайно левче – може би и банката ни е такава надеждна. 

·    Универсалност. Насочваме се на скорост към входа и рекламният стикер ни спира: стоп! Стикер на фирма, предлагаща услуги по монтаж на охранителни сигнализации. Само благодарение на него разбираме, че вратата е стъклена и трябва първо да я отворим. Чудесно е, че рекламните стикери вече стават за всякакви повърхности: върху стъкло и облицовани с дърво стени, върху асфалт и метал. 

Рекламните стикери са изключително разнообразни:

·    Хартиени – най-семплите, но без тях не можем да си представим ценовите етикети или обозначенията за намаления. 

·    За пода – обикновено са в 3D формат. Карат ни да спрем, възприемат се като преграда на пътя ни, привличат вниманието ни към услуга или стока. 

·    Виниловите са навсякъде: от тавана до пода, от вратата на магазина до рафта със стоките. Тези гладки и ярки стикерчета ни разказват за всичко – за намаления, произход на стоките, указват ни място за безплатен Wi-Fi. Относително евтини са и затова позволяват често подменяне. Правилно избраните рекламни платна могат да ни решат въпроса за декора или да привлекат внимание към витрината ни. 

Каква информация можем да нанасяме върху рекламните стикери? Отговорът е прост: всичко, за каквото се сетим. Най-често се поръчват стикери с фирмено лого или контактна информация. Или с указателни или предупредителни надписи. Рекламният стикер е ефектен, когато е с оптимални размери, начин на печат, материал, с ясна рекламна цел, в правилното място за разполагане и с улеснен достъп на тези, към когото адресираме нашето послание. 

Най-важното: когато поръчваме изработката на стикери в дигитална печатница, можем да варираме с тиража от едно до много. И в този смисъл имаме възможност да променяме тяхното съдържание така, както го иска нашата рекламна цел или фантазия. Тоест, въпросът с персонализацията на тези носители на рекламно или каквото и да е друго медийно послание, не е ограничен от нищо. Така че ако искате, да речем, да раздадете на гостите на вашата сватба или годишнина бутилки с хубаво вино, които да носят някакво съвсем индивидуално за всеки гост съобщение или пожелание, и ви измъчва въпросът дали това е възможно, то отговорът е един: да, възможно е! Ето, вече е време да  празнувате!

Персонализираните подаръци, както вече разбрахте, имат приложение както в бизнес средите, така и сред приятели и близки. Надяваме сте намерили вдъхновението, което сте търсите и сме ви дарили със забавна идея за интересни подаръци. На Weprint.bg ви предлагаме иновативен начин за поръчка на печат на рекламни материали. Попълването на детайлите става в три лесни стъпки. Сроковете за изпълнение варират между 2 и 4 работни дни, а доставката е до 2 работни дни. Поръчайте се и се подгответе се предварително за следващия повод или събитие с вашите специално персонализирани подаръци. Свържете се с нашите специалисти на +359 886 799 782 или на order@weprint.bg за повече информация или създаване на дизайн.

Публикувано на 01/07/2019