Количката е празна

Видове печатни материали за всяка фаза от маркетинг фунията

В статията ни ТОП 5 брандирани материали, с които да развиеш бизнеса си селектирахме онези 5 печатни материали, които трябва да са ви винаги под ръка и никога да не липсват в офиса. В тази статия ще научите кои са видовете печатни материали за всяка една фаза от маркетинг фунията.

Маркетинг фунията визуализира потребителската пътека на всеки един клиент - от научаването за бранда до превръщането в лоялен клиент.

Печатните материали са ключов елемент за всяка една фаза от фунията

Има различни вариации на маркетинг фунии в зависимост от бизнеса. Ние ще разгледаме следните фази – осведоменост, интерес, действие и лоялност.

Осведоменост (Awareness)

При тази фаза аудиторията се среща с бранда и разбира за неговото съществуване. Подходящите печатни материали за тази фаза са:

  • визитки – съдържащи информация за контакти, уебсайт, QR-код;
  • флаери или листовки – с информация за продукта/услугата;
  • рекламни дипляни – с информация за предимствата на продукта/услугата;
  • плакати – с информация за събитие (ако се организира такова);
  • билбордове – с послания за имиджова реклама.

Обмисляне (Consideration)

Тази фаза е изключително важна за всеки един бизнес. При нея аудиторията вече е осъзнала „нуждата“ от определен продукт/услуга, търси възможни решения и сравнява различните възможности.

Печатните материали, които можете да използвате в тази фаза:

  • продуктови каталози – даващи подробна информация за различните видове продукти/услуги и допълнителна информация за фирмата;
  • рекламни брошури – специфични за всеки клиент, който има нужда от конкретен продукт или услуга;
  • листовки – с информация за лоялна програма (ако е налична такава);
  • фирмени папки – за фирмени материали с цел презентиране на компанията.

Действие (Purchase)

Решението за покупка или заявка на определена услуга е вече взето. При тази фаза е много важно какви печатни материали ще поставите при продуктите или предоставите след изпълняване на услугата.

Печатните материали подходящи за тази фаза са:

Лоялност (Loyalty)

Фазата на „Лоялност“ следва, когато аудиторията се е превърнала в клиенти с периодични поръчки.

Ето какви печатни материали може да използвате:

Спомняте ли си покупката, която направихте последно?

Замислете се как сте разбрали за компанията и дали сте поръчвали преди от нея, как сте решили да станете клиент и да направите покупка. Всички тези действия са фази на „маркетинг фунията“. А всички печатни материали, които сме описали, спомагат за цялостната стратегия.

печатни материали

В WePrint ще откриете всички необходими печатни материали, които можете да поръчате с няколко клика. Изпълняваме поръчките в кратки срокове и с отлично качество.

Може да ни изпратите и запитване от контактната форма за консултация и персонална оферта. Винаги сме готови да ви помогнем при избора на печатни материали, видове хартия и проект на дизайн.

Публикувано на 10/03/2022

Подобни статии