В статията ни ТОП 5 брандирани материали, с които да развиеш бизнеса си селектирахме онези 5 печатни материали, които трябва да са ви винаги под ръка и никога да не липсват в офиса. В тази статия ще научите кои са видовете печатни материали за всяка една фаза от маркетинг фунията.
Маркетинг фунията визуализира потребителската пътека на всеки един клиент - от научаването за бранда до превръщането в лоялен клиент.
Печатните материали са ключов елемент за всяка една фаза от фунията
Има различни вариации на маркетинг фунии в зависимост от бизнеса. Ние ще разгледаме следните фази – осведоменост, интерес, действие и лоялност.
Осведоменост (Awareness)
При тази фаза аудиторията се среща с бранда и разбира за неговото съществуване. Подходящите печатни материали за тази фаза са:
- визитки – съдържащи информация за контакти, уебсайт, QR-код;
- флаери или листовки – с информация за продукта/услугата;
- рекламни дипляни – с информация за предимствата на продукта/услугата;
- плакати – с информация за събитие (ако се организира такова);
- билбордове – с послания за имиджова реклама.
Обмисляне (Consideration)
Тази фаза е изключително важна за всеки един бизнес. При нея аудиторията вече е осъзнала „нуждата“ от определен продукт/услуга, търси възможни решения и сравнява различните възможности.
Печатните материали, които можете да използвате в тази фаза:
- продуктови каталози – даващи подробна информация за различните видове продукти/услуги и допълнителна информация за фирмата;
- рекламни брошури – специфични за всеки клиент, който има нужда от конкретен продукт или услуга;
- листовки – с информация за лоялна програма (ако е налична такава);
- фирмени папки – за фирмени материали с цел презентиране на компанията.
Действие (Purchase)
Решението за покупка или заявка на определена услуга е вече взето. При тази фаза е много важно какви печатни материали ще поставите при продуктите или предоставите след изпълняване на услугата.
Печатните материали подходящи за тази фаза са:
- “Thank you” картички или благодарствени картички – засилват връзката между бранда и клиентите;
- индивидуални каталози – съдържащ информация за специфични продукти спрямо конкретния клиент.
Лоялност (Loyalty)
Фазата на „Лоялност“ следва, когато аудиторията се е превърнала в клиенти с периодични поръчки.
Ето какви печатни материали може да използвате:
- ваучери – комуникиращи отстъпка или безплатна доставка;
- брошури – с информация за предстоящи нови продукти/услуги и новини;
- рекламни сувенири с лого: химикалки, бележници, моливи – за подаръци;
- покани – с информация за фирмено събиритие.
Спомняте ли си покупката, която направихте последно?
Замислете се как сте разбрали за компанията и дали сте поръчвали преди от нея, как сте решили да станете клиент и да направите покупка. Всички тези действия са фази на „маркетинг фунията“. А всички печатни материали, които сме описали, спомагат за цялостната стратегия.
В WePrint ще откриете всички необходими печатни материали, които можете да поръчате с няколко клика. Изпълняваме поръчките в кратки срокове и с отлично качество.
Може да ни изпратите и запитване от контактната форма за консултация и персонална оферта. Винаги сме готови да ви помогнем при избора на печатни материали, видове хартия и проект на дизайн.